dissabte, 13 de febrer de 2016

SI JO FÓRA UN SEMÀFOR

SI JO FÓRA UN SEMÀFOR

Si jo fóra un semàfor estaria molt atenta per fer molt bé el meu treball. Si jo m'equivocara podria provocar greus accidents i això em posaria molt trista.

Intentaria que les meues llums sempre brillaren molt i els meus vidres estigueren ben nets, per a que tots em pugueren vore perfectament.

A més a més, voldria tindre un braç mecànic i així, si algú no es parara quan tocara, treure-lo i agafaria el cotxe per a que la policia li ficara una multa.





M'agradaria tindre una veu potent per avisar a les persones cegues del moment en que podrien creuar i quan s'haurien d'esperar perquè ja anara a canviar al roig.

Per acabar, si jo fóra un semàfor em sentiria molt important perquè gràcies a mi i als meus companys, els cotxes i les persones podrien moure's per la ciutat sense problemes, respectant els seus torns i creuant sense por. Crec que no som prou valorats per a lo necessaris que som.         

 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !