M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

Si jo fóra pare

SI JO FÓRA PARE

  Si jo fóra pare els meus fills estarien educats molt bé i estudiarien molt, els apuntaria a lo que els agradara, sempre que estudiaren, clar.
Els posaria a aprender a fer tasques de la casa, per eixemple fer el llit, rentar i arreplegar,també els ensenyaria a fer-se el menjar, per a que de majors sapigueren.
Els diria que estudiaren el que més els agradara, que disfrutaren y que se ho passaren molt, pero que molt be, per a  que tingueren un bon futur.I que feren un muntó d’esport que els agradara amb una alimentació adequada, i que no menjen moltes guarrades.També els ensenyaria a cuidar la natura i a conviure amb ella.
fi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !