M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

SI JO FÓRA MÚSICA

Per a ser música cal estudiar molt de solfeig i practicar amb l'instrument. Això et pot costar més o menys deu anys. A mi m'agradaria tocar dos instruments el clarinet i el saxofó.
Jo voldria ser música per a viatjar i fer concerts per tot el món, en una banda o en una orquestra.
També m'agrada fer classes de solfeig i l'instrument per a gent que li agrada la música a València.
Voldria que altres xiquets i adults del tercer món pogueren tindre música i per això faria classes de música en eixos països. I també voldria ajudar-los fent concerts benéfics per a traure diners per a aqueta gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !