M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 16 de febrer del 2016


Si jo fóra MESTRA

Si jo fóra MESTRA intentaría que a classe estiguera motivada i creativa.Primer no ficaria molts deures peró  alguns sí. Ajudaria a la gent que esta un poc verda en alguna matèria.

Després intentaria que la classe trebllara am tauletes o si no ho proposaria a les reunions.

Fari moltes excursions per a que aprengueren i tingueren experiencies i magredaría fer excursion als pobles d’alguns alumnes i així que podriem decubrir pobles nous. També m’agradaria que a l’excursió de fí de curs poguerem anar a llocs llunyans per exemple: Aragó, Castella la Manxa…

També diria una norma “ Que els alumnes feren la clase” perqué domaria unes idees i ells diran les seues opinions.

Després intentaria que alguns alumnes anaren a les reunions si volen perque els xiquers també tenen opinions.

MESTRA ÉS UNA PROFESSIÓ QUE M’AGRADARIA PER A SER DE MAJOR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !