M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 16 de febrer del 2016

Si jo fòra disenyador de videojocs

Si jo fòra dissenyador de videojocs faria el següent:


  1.  Faria un dels millors videojocs que s'haurien vist mai amb Sonic com a protagonista, per treure'l de l'oblit.
  2.  Crearia un videojoc que es diria “Súper Sonic Bros”, que seria com “Súper Mario Bros” però amb Sonic de protagonista.
  3. Faria alguns jocs com Fifa 16, W2k16, Copa mundial de la fifa 14, etc. estigueren disponibles en Wii, Wii U, Nintendo 3ds, Nintendo 3ds XL, Nintendo 2ds, New Nintendo 3ds...
  4. Crearia un videojoc que es diria “Mi life”. Seria un joc que imitaria una miqueta a la vida. Pots elegir amb quina edat començaries. Les tres opcions serien:0 anys, 10 anys i 20 anys. Els dies durarien 10 minuts, com en minecraft. Si morires en el joc, hauries de tornar ha començar. I moltes altres coses més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !