M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 16 de febrer del 2016

S I JO FÓRA... CANTANT.

Si jo fóra cantant cantaria diferents tipus de cançons, en diferents idiomes. Viatgaria per molts països ( fent «gira»).
Gravaria un munt de CD. Faria cançons per a que quan es vengeren, els deiners recaudats  anaren a alguna ONG. Dedicaria les meues cançons als meus amics, y faria les cançons sobre la meua vida.
Jo cantaria per a xiquets i mayors. Jo no cantaria per diners, cantaria per diversio. Però no passaria tot el temps amb la música, també tendria temps per a fer altres coses com cuinar, jugar, expetimentar, etc.
Tindria molts amics i faria cançons sobre ells. Deixaria pujar a alguns escenaris dels concerts. Aniria a tots els llocs que em contracten per animar les festes.
Jo crec que seria molt divertit. També crec que ajudaria molts xiquets per la idea de la ONG.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !