M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

Raúl

Hola,soc Marc el presentador de la ràdio explosiva i hui vaig a contar-
vos la història de Raúl,un xiquet de València.

   Hi havia una vegada un xiquet que volia ser detectiu com el seu pare Pep.En l'empressa on treballava Pep necessitaven un detectiu per la mort de Pep.Raúl volia ser detectiu i els de l'empresa li digueren que nol perquè era molt menut per a ser detectiu.Els dilluns de l'aniversari de Raúl van furtar molts quadres en el museu del Prado.Els detectius de l'empresa de Raúl van anar a investigar quins quadres havien furtat.Raúl es va clarar dins d'un cotxe.
Quan van arribar Raúl va entrar al museu del Prado.Quan arribà a casa li ho anava a contar a sa mare però estava parlant per telèfon dient que amgarà els quadres en la seua casa.El xiquet quan se va enterar va agafar un cotxe i se'n va anar ràpid a l'empresa,li ho va contar al cap de l'empresa i va cridar a la policia.Després de 10 minuts la policia va arrestaren a tots els quadres i els van tornar al museu del Prado.Al. xiquet el va adoptar una familia rica i Raúl va viure en pau i content.
Doncs ací ha acabat la història de Raúl i fins a la propera.Sentiu tots els els dissabtes a la ràdio Explosiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !