M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 21 de febrer del 2016

NOTICIES EXPLOSIVES


PRE 1: Hola, estem ací en els Informatius Explosius. Avui anem a informar-vos que dintre de 4 mesos, un meteorit s’aproparà a la terra. Ara vos informarem amb…(PRE 2). Hola ...(PRE 2).

PRE 1: Hola… ( PRE 1).

Sí, precisament és exactament el que has dit. Avui anem a entrevistar a … i … ( Cientific 1 i Cientific 2 ) i a el / la jefe/a de la NASA, ...(Aplaundiments)

PRE 1: Hi ha data exacta per l’impacte?
CIENTI 1: Si, al voltant del 15 de juny
PRE 2: Se sap a on caurà exactament? rem amb … (PRE 2). Hola … (PRE 2).
PRE 2: Hola … (PRE 1).
Sí, precisament és exactament el que has dit. Avui anem a entrevistar a … i ... (Científic 1 i Científic 2) i a el / la jefe / a de la NASA, … (Aplaudiments)

PRE 1: Hi ha data exacta per l’impacte?
CIENT 1: Si, al voltant del 15 de juny
PRE 2: Se sap a on caurà exactament ?
CIENT 2: Prop del Mar Menor a Múrcia
PRE 1: És gran?
CIENT 1: Té uns 25 metres aproximadament
PRE 2: Quines provincies exactament va a afectar?
CIENT 2: Va a afectar per el nord d’Almeria i el sud d’Alacant i per supost a Murcia.
PRE 1: Ara li anem a preguntar a el/ la jefe/a de la NASA, …
Digue’ns que faran per a intentar que el meteorit no impacte a la Terra?
JEFE/A: Intentarem arribar al meteorit i ficar una bomba muclear per a que explote
PRE 2: Manaran máquines o persones?
JEFE/A: Persones, perqué si manàrem màquines en cas de fall tècnic, si la bomba estalla més tard o ja es farà massa tard per a salvar la terra. Peró les persones que han d’anar han d’arriscar les seues vides.
PRE 1: Bé ja hem acabat, gràcies per la informació i adéu
TOTS: De res  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !