M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 23 de febrer del 2016

L'amistat

L'AMISTAT
Hola! Sóc Miriam,la directora de la rádio Tippex,la rádio Ciència-Ficció. Anem a contar-vos la història "L'amistat",la història que més li agrada a la gent. Espereu! Ha de vindre Fátima,la locutora. Ara ella comença:
"Fa molt de temps,i estava Albert Einstein amb un amic,que era el seu alumne,i passejaven per la ciutat. Després varen anar al prat de Les Bermudes.
 Ells dos s'avorrien,i Einstein va proposar:
-Natxo! Perquè no inventem coses? Així no ens avorrirem. 
-Mestre,jo no puc fer-ho. Jo a soles estic en segon de batxiller,i no sé res. 
I sabeu que? Einstein va treure allí la teoría de E=MC².
 Però,com? Va ser així:
-Xiquet,mira! Un llum al cel! I ix una xica rara!
- Aah! Una alien Sith!
I Natxo es desmaiá. 
-Hola?Hola?!
-Si teniu por de mí,lluiteu! La lluita será d'espases de llum!
-Entesos. 
I varen estar una hora i mitja lluitant. 
-Ja no puc més
-Ja. Ni jo. Fem les paus?
-Val. Com a regal de fer les paus,et donaré una fórmula. 
-Moltes gràcies!

FI

Aquesta es la xixa Sith,per cert.

♪Ràdio Tippex,ràdio Ciència-Ficció♪

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !