M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 20 de febrer del 2016

HISTÒRIA DE LA RÀDIO

Això era una vegada cent astronautes que anaven a la terra però no eren astronautes humans.Eren astronautes animals que anaven a desfer el paneta terra.Els volien sang humana perue els animalls vells del seu planeta deien que ea la sang més roja del univers.Però  aleshores va apareixer LlopRaig que era el super heroi del planeta blau amb els seus ajudants Baba llarga que tenia el super poder d'agafar a deu quilometres totes les coses que volia, també estava PuriPernil era la dona més obsesionada amb el pernil, ella sempre s'imagina cualsevol objecte de pernil i apareix,i per últim robot home elles podia fer passar per tot.

De repent tots els animals atacaven a les persones perque volien provar la sang però Puripernil va fer per a totes les pesones una casa de pernil que era molt difícil de trencar-la.Aleshores robot home, LlopRaig i Barba llarga  van lluitar i al final tot el món va morir menys un animar que va mosegar a LlopRaig es va anar amb l'animal que el va mosegar  i els van empresonar pe a que ningú dels dos mosegara a cap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !