M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

Entrevista a Joseph Taylor

Hola estimat públic, nosaltres estem on sempre, en la ràdio explosiva i anem a entrevistar al director de cine Joseph Taylor, que acaba d'estrenar “Mi planeta mortal”. L'any passat la seua pel·lícula “Por un segundo 2” va guanyar 3 premis Óscar:premi Óscar a la millor pel·lícula de ciéncia ficció, premi Óscar al millor director i premi Óscar al millor vestuari. Ara começem amb la entrevista
On i quan va nàixer?
Vaig nàixer el 13 d'abril del 1968 a Quebec(Canadà).
A quina escola estudià?
Jo estudií en l'escola “Good Hand”, que significa bona mà, encara que el que la va inventar la va anomenar amb el primer nom que se li va ocòrrer.
Quina va ser la seua primera afició?
La música. Jo personalment tocava i toque un instrument que es diu balalaika. Té tres cordes i al principi és difícil de tocar, com qualsevol altre instrument, però quan t'acostumes es bufar i fer ampolles.
Quan va decidir que es dedicaria al cine?
Just abans de començar la carrera de músic. Vaig decidir anar pel camí del cine en comptes del de la música.
Què se li va passar pel cap quan li van donar el premi Òscar?
No m'ho creia. Era una sensació inexplicable. En eixe moment era l'home més feliç del món.
Ara parlem de les seves pel.lícules. De totes les que ha fet, quina li ha agradat més?
Més o menys m'han agradat totes. És difícil decantar-se per una. Crec que la que millor m'ha quedat ha sigut "Mi planeta mortal" encara que "Por un segundo" i "Por un segundo 2" també m'agraden. Ara estem treballant en fer "Por un segundo 3", encara que li queda una mica més d'un any per a que s'estrene.
Ara parle'ns una miqueta de “Por un segundo”.
És una pel·lícula de ciéncia ficció qué va sobre una xica que erròniament viatja al passat. Però el cas es que eixa xica és d'un planeta súperavançat que és més o menys com “Star Wars” però no estan sempre en guerra. Com deia, havia viatjat al passat, però sense voler arruina la conquesta de la seva civilització al planeta en el que ella viu en el futur. No para d'intentar que el passat canvie i és una pel·lícula molt interessant.
Gràcies per escoltar-nos. Adèu!Adèu!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !