M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

EL XIQUET DELS VIDEOJOCS

Una vegada hi havia un xique t que es deia Xavi, Xavi sempre jugava als videojocs, es va passar 8 jocs en un dia, era molt bó per això, però per a estudar no.
En els ùltims examens va traure un 3,4 un 2,6 i com a maxim un 4, la seva mare estava desesperada, perquè li deia una i altra vegada que deixara els videojocs i estudiara , però Xavi sempre li deia que estudiar no servia per a res i jugar als videojocs si. Va arribar el dia de l'examen i Xavi es va copiar i va traure un 8,4 la seva mare es va quedar sorpresa i li va dir a Xavi que era un xiquet molt intel.ligent, Xavi va aprofitar-se i li va dir a la seva mare que per lo menys li comprara 9 videojocs mès. Com sempre Xavi sel's va passar tots en un dia, la seva mare li va preguntar a la mestra que si hi havia copiat, i la mestra li hi havia dit que havia fet be les mateixes preguntes que un company.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !