M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 22 de febrer del 2016

El Gos

Hi havia una vegada un gos que estava passejant, i es va trobar un pou. El gos es va apropar i un xiquet li va llançar una pedra al gos i es va caure a pou. Però el gos no es va fer mal perquè hi havia aigua.

El gos de sobte podia parlar! I per això va decidir que se anava a cavar la terra fins trobar alguna cosa, i… que va trobrar? Una ciutat subterrànea! I com podia parlar va anar a vore si parlaven el seu idioma, per sort si que parlaven el seu idioma… però… també eren gossos!

El gos es va fer súper amic de el que manava en la ciutat “ El Alcalde” però també es va fer amic dels altres gossos. I de sobte va aparèixer un monstre que parlava i que deia
  • Us mataré
  • Mentirà (diu el gos del principi)
Aleshores va pensar que si foren amics no pasaria res de res
  • Eh!
  • Que vols?
  • I si forem tots amics?
  • Val així ningú perd
(Tots) - Es veritat! Jajajaja jejeje jijiji jojpjo
(Monstre) Jujujuuuuu!

Al final tots es van fer amics, però… es van fer amics de moltes més coses! Per exemple: cadires, gats, taules, leons… i moltes coses més! I com sempre tots van ser feliços per sempre!!!
Recordeu mai es baralleu amb ningú amic perquè sempre es pot solucionar tot el que et proposes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !