M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 de gener del 2016

LA PAU PER MIQUEL 🐱

La Pau


Hui en dia encara alguns països estan en guerra. En els països que estan en Pau es més facil viure. Pero en els països que estan en guerra sempre hi ha moltes altres catàstrofes. Gent que mai havien lluitat han de lluitar fins al final de la guerra. I la mayoria de xiquets són abandonats per la mort dels seus pares i la seva família. Quan hi ha Pau entre dos països no passen tantes catàstrofes i no mor tanta gent.
També hi ha altre problema que fa que hi haja menys Pau el terrorisme. Els terroristes normalment van a llocs on hi ha Pau i originen guerres o maten a algunes persones.
Espere que hi haja un dia en què el món tinga Pau per tot arreu i que mai hi haja més guerra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !