M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 15 de juny del 2015

COM HEM FET ELS CURTS DE STOP MOTION

Darrere dels 3 minuts de pel.lícula ha hagut molt de treball, molt de parlar i posar-se d'acord, molta imaginació, entusiasme i il.lusió. Quan estem en mig d'un projecte d'aquest tipus, la classe entra en ebullició. Les cares d'avorriment desapareixen.  És clar, que de tant en tant hi ha algú que està fent el que no toca. És clar que hi ha discusions i friccions,  però les energies que es generen , la dinàmica que es crea i la satisfacció al veure el producte acabat, val la pena.

FELICITATS AMB MAJÚSCULA PER A TOTS I TOTES ! 

A cinquè ho intentàrem i ara ho hem aconseguit. Una de les coses que també ens ha quedat molt clar és que s'aprén de les errades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !